Saturday, June 11, 2011

hang out

rabu 8.6.2011 aku kua gan dye...haiyai gila sweet...oke-2 2 xpnting pon...oke now aku nak cita...pns haty babe kuar gan dye nak tahu knpa coz dye lmbat if lmbat 10 minit x apa ny stngah jam lbih...ya allah panas nya haty aku...n then dtg-2 xtegur aku...aku tgur dye wt xtau je...nak je aku ckp myesal tegur kaw....lps 2 oke dh la...coz aku start pgng tgn dye...lalala...tme tgk wyang ada lah pasangan couple ny smpat lgi bercium wt mcm umah sndiri plak..lama plak 2...maju budak-2 sekarang..alahai aku nmpak tedybear ny comel sgt..aku nak je mnx kt dye but mls la kn..nak tahu cbb apa ..baca ny...tme lalu kt 1 kdai tedybear ny

dye : bby nak tedybear x ? bie nak belikn..
aku : xpelah xpayah la..
dye : betul xnak....
aku : sure sgt-2..lpas 2 smbung la jln-2..haiyai RUGI nya aku rasa.....dah la pnt dowh cita..bye-2 love you all

No comments:

Post a Comment